Saturday, May 26, 2007

Var tar gamla vänner vägen?

Drömde en hemsk dröm inatt.
En av mina finaste vänner var så elak mot mig, det var helt klart att hon inte ville ha något med mig att göra.
På något vis kändes det som en sanndröm.
Hur kommer det sig att någon man har stått så nära bara försvinner ur ens liv? Man växer isär man växer ihop, men växer hit och dit.
Jag undrar ganska ofta hur hon har det, jag har ringt flera gånger men hon är aldrig hemma och hon ringer aldrig upp. Antagligen vill hon inte ringa upp, det känns trist, vi skulle ju erövra världen.
Vänskap är färskvara i många fall.
I hope she is safe

3 comments:

Hanna said...

hej vännen,

hoppas inte det var mig du drömde om..? nej isåfall borde det ha varit mer snusk med i drömmen... ha ha ha

hursomhelst saknar jag dig, var inte igår direkt.. vi verkar ha ringt om varandra.. eller har du nåt nytt nummer?

love you bruttan!
kramar din "gamle" vän Hanna

Ullton said...

Hej min gamle vän och trotjänare!
Det var kul att prata med dig i kväll och byta lite skvaller och så!
Drömmen handlade inte om dig. var så säker!
AMRK

Unknown said...

Hej min gamla vän.

Jag antar att du har hört att jag inte längre är vän med vår gemensamma gamla vän S. Lustigt att skriva "gamla" förresten..

HUr som helst så ska nog jag ta å leta upp ditt hemmanr i eniro. Min förra telefon dog en hemsk död för nåt halvår sen. Nu när mitt liv har lugnat ner sig kommer jag på att jag inte hört av eller hört av mig till en del viktiga människor i livet.

Ha det fint och ring gärna först om du vill ... å hinner!
kram