Wednesday, May 23, 2007

Samlagstinitus

Här om kvällen stod jag i mitt krypin och gjorde egentligen ingenting, plötsligt skärptes mina sinnen, öronen framför allt.
Jag hörde riktiga porrfilmsskrik och stönanden, öppnade genast till trapphuset för att lokalisera ljudet men utan framgång.
Öppnade fönstret in mot gården, men även där kammade jag noll. Efter vad som lät som ett ganska hett klimax tystnade det, klockorna stannade. Jag tänkte inte så mycket mer på det, mer än att jag kände en viss avundssjuka.
Men kvällen efter hände det igen, vid nästan samma tid och återigen misslyckades jag med att lokalisera vilken granne som gjorde det fula.. Det var som om det kom från mitt rum.
Sen kom jag på att detta kanske bara skedde i mitt huvud?! Kanske är det en frustration som resulterar i någon form av samlagstinitus?
Finns inga rubriker om detta på sjukvårdsupplysningen, hur ska jag förklara detta symtom för en fransk läkare.
My God
I´m so sick

4 comments:

Mård said...

hahahahaha! det torde komma gott bloggmaterial ur den diskussionen!

Ullton said...

Ja! sannerligen! Fast på franska.. och då blir ju inget så roligt

Anonymous said...

Oh no! Visste väl att du någon dag skulle komma på hur det egentligen står till :)
Kram /Alex

Anonymous said...

Ullton, du kan vara lugn - det är inte tinitus! Eller ocksâ har jag ocksâ drabbats. Blev väckt av dessa promiskiösa ljud imorse och nu undrar jag vem i huset är det? De flesta kan man ju ganska snabbt eliminera av olika anledningar...