Wednesday, May 09, 2007

Tillåt mig att le, eller t.o.m skratta

Grabben/mannen Fredrik Federly har valt att gå ut med att han vid ett tillfälle har snortat cola Känslorna från min sida är blandade. Min första tanke är - människan kan inte vara vid sina sinnes fulla bruk, sen noterar jag att han är centerpartist vilket skingrar dimman lite.
Men varför!?

alternativ 1. Människan är under utpressning. Antagligen har killen/tjejen som bjudit på en lina förstått vem doldisen på den privata festen var, och känt att han/hon kunde tjäna en extraslant.

Alternativ 2. Fredrick känner att han vill ha fler knarkare alt Stureplansprofiler i Centerpariet.

Alternativ 3. Han är helt tappad bakom vagnen och samma pr konsult som Mona hade under tobleroneaffären.

Dagens tips går till Fredrick, läs Göran Häggs bok om retorik innan du går ut med nästa idiot erkännande i pressen.

Hoppas det kommer fler. Jag skulle tex vara road av att se någon i alliansen tala ut om sina bromsspår i kalsongerna som han råkat visa i en privat tvättstuga.. det är nyheter det!

2 comments:

Ullton said...

hmm jag har fått spammare.. är jag kändis nu?

Madde (maddepladder) said...

Va, hur kan du tro att det där är spam?! ;-)