Saturday, May 05, 2007

kl 03:36

Ojoj
Vilken kväll
6 tjejer och 7 liter Cosmopolitan, vi låtsades att det var min möhippa.
Nu sitter jag här och käkar revbenspjäll.
alkolåset på datorn funkar uppenbarligen inte..
Ni vet när man kommer in på en klubb, man kollar läget sippar lite på sin kalla GT.
Sen ser man Honom.
Ni vet den killen som alla vill ha, jag också.
Alla tjejer tror inte att de är goda nog för honom, men jag vet att det är man, allt hänger på attityden.
Jag valsar fram, och får honom, denna kväll var han min.
Han var lång chokladbrun och för vacker för allas bästa.
Vi dansade i flera timmar, min tuppkam är på sned.
Denna kille visste hur man dansade ojojoj. han var som en myra delad i allt för många delar, och alla delar rörde sig åt olika håll.
Jag älskade honom i natt.
Det gick över precis.
Finns inget vackrare än discokärlek
så kort
men ack så vackert.

No comments: