Tuesday, April 03, 2007

raggarmaggan

Var ute med min goda vän J ikväll, hennes kille arbetar som manager på ett ställe nära Champs Elyseés. Vi gick dit och en synnerligen lång och vacker bartender serverade oss. Det visade sig att han var svensk och hette något vackert.
Jag kände genast att detta var en man som man skulle kunna tänka sig att förlusta sig vidare med.
Jag frågade J om hur gammal den lilla puddingen kunde vara.
hon svarade glatt
- han är född 86
En bit av mig dog inombords..
86?!
Lika gammal/ung som min lillebror?!
Det kan inte vara möjligt.
Genast kände jag mig som en tant.
Jag kan ju inte börja förföra små barn, de är alldeles för oskyldiga (fast han såg skyldig ut)
Jag kände mig som en leopardtant
Hej
mitt namn är inte längre ullton
jag heter något häftigt och har blonderat här och är en nyskild 43 åring. Jag har tre tjejer som heter Pamela Angela och Melody. Och jag har hört att lammkött inte fastnar i tänderna.
Antiiwrinkelkräääm peijs.

1 comment:

Anonymous said...

Hahahaha!! Usch och fy ... där beskrev du nästan mig hihi :) Förutom att mina barn inte heter så och förutom att jag inte gillar lamm ;)