Friday, April 20, 2007

Nu drar han

kul när dom kommer och skönt när dom åker!
Nu drar Johan här ifrån, skönt. Det har varit kul förstås, men nu återgår mitt liv till det gamla vanliga.
Borta är alla castings, champagnen är slut, och jag kommer antagligen aldrig få hångla med fler modeller.
men men vad är väl en bal på slottet.
Ikväll ska jag vara själv för första gången på länge och det ska bli sååå skönt.
Snart blir bloggen som vanligt igen, då återgår vi till min navelskådning.
farväl glamour

2 comments:

nilla said...

ja din vanliga vardag verkar ju onekligen en aning grådassig!...
*tss*

själv har jag separationångest o inte ens champagne o manliga modeller får mig att vilja lämna mitt underbara tråkbroliv right now! (fast säg inte till ngn att jag sagt det, jag kommer hävda att det är lögn o förbannad dikt ända in i graven!)

Anonymous said...

Samma här... men jag saknar dig gumman o jag vet att du saknar mig... U know though how much I appreciate u.

Mamma hälsar så mycket, talet gick hem toksafe!

Kram puss o hälsa Karlsson/Nilsson my best wishes and thanks.
Johan