Friday, April 27, 2007

Jag är utmanad av sixandsevens

Jag har blivit utmanad av sixandsevens
Tre saker som skrämmer mig: att någon jag gillar/älskar ska råka ut för något, att jag ska vakna upp utan bröst och ben, att P1 ska försvinna
Tre personer som får mig att skratta: Jag själv, fleravännerofamiljen Tiffany Persson
.Tre saker jag älskar: Skor, Vin, min dator
Tre saker jag hatar: Allt för glada människor, folk som tror att de känner mig, utmaningar
Tre saker jag inte förstår: oj en massa..
Tre saker som finns på mitt skrivbord: skrivbord?!
Tre saker jag gör just nu: Överväger att ändra mig i frågan om utgång.. Lyssnar på spanarna, petar näsan
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Ge ut min(a) böcker, föda mina fyra söner, leva
Tre saker jag kan göra: Rida, secondhand shoppa, pussas
Tre saker jag inte kan: ?
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: på det du tycker om
Tre saker jag skulle vilja lära mig: lite ödmjukhet, tålamod, städa
Tre favoriträtter: oj detta blev svårt, allt som mamma lagar antar jag.. jag gillar all mat
Jag utmanar Madde

2 comments:

Madde (maddepladder) said...

Tack för den, jag tar det imörn! :)

För mig är det inte utgång som gäller utan det är sängen nästa!

Hoppas du får kul!

Godnatt

SixesAndSevens said...

Oups. Visste inte att du hatar utmaningar... Ska aldrig utsätta dig för nåt liknande igen... :)