Sunday, April 08, 2007

la familja

Man saknar familjen när det är påsk.

3 comments:

SixesAndSevens said...

Du har ju alltid mig! (Eh...*försöker trösta..)

Ullton said...

Tack min vän i sajbervärlden! det värmer. kom hit så tar vi en bira!

Madde (maddepladder) said...

Trodde du skulle skriva nåt om det nedan när jag läste din överskrift:
http://expressen.se/nyheter/1.629373

Skönt att man inte har några psyko-ex själv känner jag när jag läser artikeln... Hur kan han tro att hans böcker ska uppväga domen han fått? Varför skulle vi tro nånting annat än att han har spöat skiten ut Pernilla flera gånger och HUR skulle någonting av vad hon eller hennes familjemedlemmar ha gjort kunna väga upp det? Blir det då deras fel att han spöade henne, p.g.a. av saker de själva hade gjort (som han ska avslöa i böckerna)? Sick!