Monday, April 30, 2007

hon stal mitt vuxenliv

Det var vi mot världen, många kvällar med Marlboro och ett baginbox har förflutit under min köksfläkt.
Vi har löst de problem som går att lösa, och alltid hade vi problem för är det något som våra personligheter skapar så är det problem.

Jag drog återigen iväg, hon hade redan dragit tillräckligt många gånger för att veta att inget förändras.
Talade med henne precis nu, och något jag länge misstänkt är nu bekräftat, hon använder upp mina vuxenpoäng när jag är borta.
På ett år har hon skaffat killen med stort K, köpt hus med honom, köpt ringar, och dom kommer leva lyckliga i alla sina dagar.
Idag när vi talade kläckte hon ur sig precis innan vi skulle lägga på, att hon nu minsann sålde tupperwere!!!! Jag började skratta hysteriskt
Ojoj
Hon ska vara med i vägföreningen också..
JAg kommer att vara dömd till evig ungdom, för det kommer inte att finnas några vuxen poäng kvar åt mig
That´s for sure

4 comments:

Anonymous said...

Great portal

Anonymous said...

Nice web-portal

Anonymous said...

I appreciate your article

Anonymous said...

Really interesting article. Hope to see same more!