Wednesday, April 11, 2007

nytt smultronställe

Jag guidade min vän Johan till hans agentur igår, ojojoj, benen är fortfarande svaga.
Väl inne i huset, satte jag mig i entrén för att vänta på min vän, jag satt och försökte skriva ett sms, det gick inte.
Jag blev hela tiden avbruten av att det vackraste killarna från hela världen gick förbi. Jag förstår inte hur kvinnorna på stället fick något gjort? Jag kunde inte ens skriva ett sms på 20 minuter!
Jag ska börja hänga där, ta med en baguette lite vin och bara njuta.
Jag har börjat tro på gud, för bara han kan skapa något så vackert som jag sett, det kan inte ha hänt genom vanliga samlag.
ojoj
Måste dit snart igen

3 comments:

Madde (maddepladder) said...

Hahaha, kan du inte ta några smygbilder nästa gång så vi andra får sukta också?! :)

Ullton said...

absolut! jag ska ha mobilkameran i högsta hugg! liksom för att förstå att jag inte drömmer

Anonymous said...

Kan du ta mig dit i stället för till Eiffeltornet?
Alex