Saturday, April 14, 2007

bordellmamman

Ska nu på modellcasting för någon kampanj, eh inte jag alltså men Johan.
Jag ska följa med för att stirra på de andra grabbarna. Ska nog ha med mig en smarrig picknick macka men inte för att äta själv.. skulle kunna locka iväg någon läkerbit med denna, för modeller äter nästan inget, inte ens dom manliga. De ska liksom se hungrigt lidande ut
Good for me, på så vis kanske jag kan locka någon i fällan med smörgåstricket..
komsi komsi.. salamimacka.. komsi komsi

2 comments:

Anonymous said...

speedos vad sjutton är det?
låter som något som tar fart eller någon typ av skruv som är andvändbar när man ska ficka en hästtransports vägg!
please, let me know. Vilket liv lever de stackars modellerna, helt i MAMMONS klor? mum

Ullton said...

speedos är likadana kalsiopper som pappa har, dvs föga smickrande..
och mamma jag göder pojken!
Puss miss you änd love you