Tuesday, April 24, 2007

Minister Delden

Här är listan pressen kommer att älska när jag blir minister.
  • Jag arbetar svart så ofta jag kommer åt, vilket inte är så ofta.
  • Jag röker och dricker för mycket
  • Jag blir oftast fullast på alla tillställningar jag närvarar på
  • Jag snackar för mycket (kan vara ett plus)
  • Jag snackar mycket skit, ofta helt utan substans (är definitivt ett plus)
  • Jag har vid något tillfälle rökt en cigg som smakade åt basilika hållet.
  • Jag har svår fotsvett
  • Om jag blir politiker kommer ex antal "mystiska älskare" ge sig till känna, och avslöja en massa konstiga saker om mig som antagligen är sanna.
  • Jag har inte betalt tv licens, dock var detta innan jag skaffade glasögon, så jag kunde ju inte se så mycket.
  • De kommer att gräva fram att jag fuskar så ofta som jag kan, bara för att spara tid.
  • Jag förvarar räkningar och viktiga papper i ugnen.

Annars är jag en allt igenom fantastisk och felfri människa

2 comments:

Anonymous said...

Men faktum kvarstår att i de flestas ögon är du världens skönaste, trevligaste, coolaste tjej med de rätta värderingarna. Undertecknad kan intyga det, tillika hans syster etc. vilket innebär ett megastort plus i kanten... so there you go girl,, haha.

puss
johan

Ullton said...

äsch då.. nu blir jag ju generad.. lilla blyga jag.. måste genast publicera denna kommentar..