Thursday, April 12, 2007

mamma pappa barn

Idag har jag och Johan lekt mamma pappa barn. Vi har spatserat runt Paris med fyra guldklimpar. Mc Donald´s picknic vid Hotel de Ville, Ben and Jerry´s på Rivoli, ja matintaget var inte direkt franskt, men trevligt.
Hittade perfekta presenten till min parismamma. Det är ett strykbräde överdrag med en hunkig kille på. Och när man stryker på den lilla handduken han har på sig så försvinner den. Så nu kommer även jag börja stryka, men bara när jag känner mig lite ensam..
allt igenom en lyckad dag.
och vi har blivit BRUNA eller jag är ju som vanligt lite röd/rosa, och det är ju också fint!

4 comments:

nilla said...

gissa gissa vem som har jobbat på det där b&j som ni var på!? ;)

Anonymous said...

Stora D ville gärna att jag provade brädet, och sent om sider blev det dags att justera skjortan inför morgondagen. Jag blev ju inte direkt förvånad men det tar emot att stryka på grabben. Tycker lite synd om honom.

Ullton said...

nilla- jag trot att glassen var godare när du var där!
Direktör K är en empatisk man! Jag fattar inte den konstiga "pungempati" alla män verkar hysa för varandra.. Det är ju bara bollar i en skinnpåse liksom?

Anonymous said...

Parismamman kan meddela att hon numera ser strykning som en trevlig och fantasi-eggande sysselsättning. Kanske kommer înte direktören att behöva styrka alla sina skjortor själv längre...