Thursday, April 26, 2007

orkidéer

Ok
Nu har vi varit på stället som rockar.
'Jag och J träffade några amerikaner (varav en röstade för Bush) Vi träffade dessa pärlor på ett very fancy hotel in Paris.
Två drinkar kostade lika mycket som en månadslön för mig och man fick orkidéer istället för ananas på kanten av glaset..
Man kan ju säga att det började bra...
Sen blev det bättre.
En av dessa ska fixa en Harley Davidson till på lördag, då åker han och jag på date till Verilles.
Nice
I
Love
Paris

4 comments:

Madde (maddepladder) said...

Oj vad avundsjuk jag blir! Fast jag vet inte vad jag ska bli avundsjuk på... Den fantastiska dejten med cykel och förmodligen solsken och massa härligt, eller det faktum att du KAN dejta, jag är ju liksom...hehe... upptagen... Och det VILL jag ju vara! Så vad ska jag bli avundsjuk på...?

Oavsett vad så låter det HÄRLIGT! Hoppas det blir lika härligt som det låter! ;-)

Kram!

Anonymous said...

BIG!
mum

Ullton said...

He he jag madde det är kul att leva lite singelliv, fast det är jku lite tjatigt också..
Men hursomhelst tror jag att daten blir lite avblåst..
Mamma- puss

SixesAndSevens said...

Hey you! Jag har "utmanat" dig... Om du vill... Kolla in hos mig.