Thursday, January 18, 2007

roligast idag

idag trampade jag i en hundbajs, min inte vilken som helst, utan den störst hundbajsen i Paris eller kanske till och med den största på hela jorden.
Kanske var det därför jag inte såg den, den var helt enkelt för stor.
Den var inte bara stor den var färsk och synnerligen krämig, nästan som allt för tjockt tapetklister. När jag klev i den höll jag på att halka, tänk om jag hade dött.. tänk om.. Ingen hade kunnat tro att jag skulle dö en sådan ung och skrattretande död.
Det konstiga med denna bajs var att den liksom omslöt hela min sko, och värmde gott på något konstigt vis.
så nu sitter jag här och svettas lite extra i om min högra fot.
Skönt att man lever...
så man inte dog av bajs

7 comments:

nilla said...

mmm.. yummie! var det i paris du bodde sa du?? ;)

Madde (maddepladder) said...

Haha, fy vad äckligt!

Hoppas det inte va några favvoskor (om det är svårt att få rent).

Jonas said...

Haha, du måste lova en sak, skriv in i ditt testamente att om du skulle dö av en sån korkad sak så måste det stå på din gravsten. Det är iaf ett tillägg jag ska ha när jag skriver mitt.

Ullton said...

om jag dör på detta sätt jonas så ska det stå på min grav, och du ska få ärva alla mina skor!

Anonymous said...

madde
appråpå skor så finns det många så det är nog ingen fara, lagret minskar bara med några promille om någon skulle behöva offras för en bajs
/en som vet

Ullton said...

Skor kan man aldrig få för många av.. eller kanske.. inge skor förstördes dock i olyckan sm tur var.. de blev bara lite bajsiga

Anonymous said...

åh Ullis, Du är för skev! Bara du kan beskriva att bajsen omslöt din sko.. å se det positiva (värmen) i det! :-)

Tack för kvällens garv. Nu ska jag softa i soffan efter en smarrig köttabit å lite vin!

Vi hörs snart!
Puss fröken P i Norrköpig