Sunday, January 21, 2007

ananas

HAde en trevlig fika med Mr K idag, eller det började trevligt tills han valde att mota bort all trivsel genom att inleda SNACKET.. ni vet när man dejtat lite och ska se var man är påväg.
Gammal vana trogen börjar jag kolla nödutgångarna.. varför ska det vara så satans svårt för? Det är ju inte så att människan är farligt, men noradrenalin påslaget i min kropp ökar något enormt när jag sitter i sådana här situationer.
Ja vad svarade jag då?
Jo hur i helvete ska jag veta var vi är på väg MrK?
Måste man rusa iväg och sätta titlar på saker bara för att man umgås.. måste det vara ett vara eller icke vara, vissa saker är ju bara.
Men samtalet var långt, moget och vuxenpoängen har trillat in i strid ström idag.
Var vi är vet vi inte, men kanske märks det snart för vi trivs ju liksom ihop.

Men det är mycket tankar nu som är skickade till Miman för vidare bearbetning.

Ska sova nu

godnatt Mr K och världen

3 comments:

nilla said...

ojoj, ojoj. take care, have fun.

Ullton said...

idag är jag bara förbannad.. men det går över kanske..

Anonymous said...

Varför varför, det är allt.
Jag tyckte der var så kul med din blogg så jag skaffade en egen.
Jag håller till på på guggans snackhörna.http://guggans.blogspot.com/