Sunday, January 14, 2007

Hundmens

Jag tänkte att det vore kul för Mr K att se och träffa min frissa i hans och hans grodas affär.
Vi drog dit, allt var som vanligt för utom att frissan och hans killes hund hade fått sin mens. Detta är stora nyheter, Frissan sa med stolt blick att nu var hon minsann kvinna!
Nu fick han likt en Säpo-vakt försvara henne med sitt liv för alla otäcka friare. Men just nu första veckan var det lugnt, men värre skulle det bli nästa vecka för då skulle även deras lilla hund känna sina första lustar, och tredje veckan skulle den lilla hunden strunta i allt som dom lärt henne och tillochmed försöka ligga med blandrashundarna

Frissan bävade lite inför vad som komma skulle.. Sen frågade han mig om man inte blev lite trött vid mens.. för visst sov lilla vovven mycket mer nu.. Jag svarade att jag inte trodde att man kunde jämföra människomens med hundmens..haha
För säkerhets skull hade Frissan ringt vetrinären när allt startade.. vackra människa..
Nu vet iallafall Mr K allt om små unga tikars löpning.. jag var ju tvungen att jämföra majsans (vår hund) löpning med hans hunds cykel.. Stackars Mr K .. Jag förstår om vi aldrig ses igen.. hehe

3 comments:

Jonas said...

Alltså, när du skriver Mr K. så tänker jag jämt på Mr. Kuuk från "Torsk på Tallinn" och kan inte sluta fnissa. Det är lite mysigt.

Madde (maddepladder) said...

Jag tänker på Mr Big... =)

Ullton said...

Jag tänker på mr K