Monday, January 29, 2007

modeller modeller

Ikväll avslutas modeveckan här. Alla modeller ska fara hem till sina små gryt där de tillbringar tiden mellan modellandet.
En vän till mig jobbar på FOCUS, det är en modellagentur för manliga modeller. Dessa små gryn ska ha avskedsmiddag på klubben miljardär ikväll, efter middagen är det stor efterfest och dit ska jag.
Frågan lyder nu, vad faan ska jag ha på mig?!
Kläder antar jag, men vad det blir vet jag inte, det lutar år svarta byxor och svart polo, och lite rött läppstift på det. Inget knussel.
I ärlighetens namn är jag ganska trött och känner inte för det, och sen är ju nästan alla modeller så jävla unga.. typ 16, 18 år.
Men men ännu en Paris natt som man kanske måste offra sig för. Vi ville att det skulle vara på V.I.P för då kunde vi vara säkra på gratis sprit, men nu vandrar vi dit i ovisshet.
Denna kväll kommer att kännas långt från Sverige, och ännu längre från Björsäter. Och jag kan nästan säga redan nu att det är roligare att dricka vin hemma på trappen i skogen och dansa för rådjuren.
Rapport senare
Adjöken

2 comments:

Anonymous said...

Vill du rapportera direkt över ett glas vin eller fem?

Hämtar hem mitt pick o pack på söndag!

Kram så länge ma belle!

Ullton said...

ååhh Gud så glad jag blir! jag saknar dig!! absolut, jag viker hela dagen!
KRAM