Tuesday, January 02, 2007

godnatt mamma och pappa

saknar er lite, fast mest saknar jag lesbiskt kärleksfullt hundhångel med majsan. Låter kanske sjukt, men så är det.

Idag skojade jag med sexåringen om min väska, han tyckte att det var för lite "eld" på väskan för att den skulle få klassas som en rockn´roll väska. Då sa jag att jag skulle tända eld på väskan då och då och köpa en ny mellan varven. Då tittar han finurligt under lugg på mig och säger
- köpte du väskan av en snygg kille eller?
- nej vad då då sa jag lite förvånat.
- jo för då skulle ju du köpa fler väskor av honom och kanske skulle ni gifta er!
haha sa jag
han lite allvarligt
- Jo för Ullis du behöver ju gifta dig med någon någon gång..
haha
nu ska jag elda väska för att sedan förföra någon snygg benetton anställd stackare..
hmm var är tändstickorna.. kanske vore det en bra ide?
grabben är smart och vill helt klart mitt bästa!

3 comments:

Ullton said...

gott nytt sjålv! låter som om ni hade det trevligt

Anonymous said...

åååååååååh! han är klok den ungen!

Madde (maddepladder) said...

http://www.ordenrunt.se/pages/contest.htm