Wednesday, January 17, 2007

det blir bara värre


Den här bilden ska jag visa för mina söner när vi har det stora "det är farligt med ryssfemmor snacket" har aldrig sett något så äckligt i hela mitt liv!! VAD tänkte killen på när han började träna? Jag börjar bli lite orolig för min egen "träning" nu.. tänk om jag slutar såhär?! Jag äter ju både gröt och går 52,5 minuter om dagen. Kanske ska jag skita i gröten.. men men det kan ju iof vara kul att liksom live on the edge..
Kolla snoppen också, är det pungkulorna, eller har han rullat ihop dasen likt en kanelbulle?
man vill ju bara säga till honom att ibland (eller oftast) gäller Less is more.
Jag kommer inte kunna äta middag ikväll

3 comments:

Anonymous said...

Du verkar inte ha fattat att bilden är fejk. Googla på Jay Cutler så ser du hur man kan se ut på riktigt.

Anonymous said...

HUR kan man någonsin ha trott att den bilden var äkta?!!!?! Lol

Anonymous said...

Photoshop fixar allt;)