Wednesday, January 10, 2007

Betty boobs

Idag är ett magiskt datum, för idag börjar den stora Januarirean här i Paris. Denna REA kan inte mätas med den i Sverige, för här tar man inte fram en massa gammalt noppigt tjafs, utan här rear man ut nästan allt!
Jag stod på Rue Rivoli, med en kaffe i handen 5 min innan allt skulle ske.
Jag kom bara till HM för när jag var fördig där gick det fysiskt inte att ta sig in i någon annan affär. men men..
Nu är jag ett par svarta helt nödvändiga plagg rikare.

KORSETTEN
Som ni kanske vet har jag en liten dejt i morgon, så nu har jag fixat lite schyssta plagg att ha då, blaen korsett.
Alla människor sluta banta! köp en korsett!
När man väl kommit i detta lilla magiska plagg sitter allt på plats, allt eventuellt fladder som funnits på magen förflyttar sig till brösten! OJoj
Jag är ganska bystig från början, men detta lyft blev något i hästväg. Efter jag stånkat på mig plagget ser jag mig i spegeln.. ojojojojojojoj jag ser ut som hon seriefiguren som Rodger Rabbit är kär i! Geting midja och bröst till hakan!
Varför har man inte kommit på detta tidigare? Eller det har man väl.
Grejen är att man får visst froblem med andningen, men vem behöver andas? Man får automatiskt riktigt snygg hållning, men det kan bli problem att böja sig ner, (gäller att hålla i nycklarna)
Dejten är så gott som fixad, jag blev helt kär i mig själv när jag såg resultatet!
Ska nog döpa om bloggen till skrytbloggen
bon nuit
bildbevis kommer när kameran återhämtat sig

4 comments:

Madde (maddepladder) said...

Oh va kul! SLäng med en bild på rävboan då också! :-)

Ullton said...

absolut!

Anonymous said...

Andningsbesvär går att bota, vad sägs som lite syrgas. Du kan ju ta med en tub på dejten :)
/ Alex

Ullton said...

hahaha bra tänkt alex! men jag skulle nog inte få i mig så många liter..