Saturday, October 07, 2006

VIP

Jaha nu har man genom vissa kontakter nästlat sig in i bankvärlden här, att få ett bankkonto här är svårt. Man måste då ha jobb och lägenhet, och har man inget konto så får man inget jobb och ingen lägenhet.. ond cirkel skulle man kunna säga. Men petite moi, hamnade på en hal synnerligen trevlig räkmacka, hehe så nu är jag VIP kund på banken! vad detta nu innebär, men jag hoppas på en säck med pengar som överlämnas av en vacker man i höftskynke.. Kanske har jag för höga förväntningar.. menmen vi får se. Jag har min första rendez-vous på onsdag.
Ska på FNAC och köpa Mp3 spelare nu, mina mobiler har ballat ur.. musikmässigt alltså.
Puss

2 comments:

Vi på Kantarellen said...

Jag hade varit väldigt glad om jag hade fått en säck med pengar av FUL gubbe! :-)

Anonymous said...

Hej kära, söta och kreativa (kn)Ullis! Jag är inte alls förvånad över din förmåga att nästla dig in i bankens värld...inte någon annan värld heller för den delen. Jag är så glad att du känner dig fri som fågeln på en plats du verkar känna dig hemma i (även om saknaden är enormous här hemma..jag talar för alla oss syrror som är kvar på shlätta) och det var sketkul att höra ifrån dig härom kvällen....även om samtalet bröts och jag var full (och trampade på en död råtta). Det är ett rent nöje att följa din blogg! snälla säg att du saknar palace, hälsouniversitetet, PBL, fräcka, långa basketspelare (på harrys) och allt det där liiiite iaf!! eller så inte..hihi. Kraaam på dä och fortsätt leva dag för dag!