Sunday, October 22, 2006

en söndag.. bland alla andra..

Fika på ett brasserie med Mia i solen, folk omkring går i T-shirt, efter det salon de The med Opera Ernesto + 1 st japansk inrednings designer, och Ernestos barndomsvän Rob. Rob ser ut som Jude Law och är frisör som skolat om sig till psykolog och on top of that jobbar han som steward på United airlines.. mmm smarrig.. fast.. vi gillar samma typ av män. (jag vill vara bög)
Vi fikar och fikar, sen strosar vi runt i Marais, plötsligt dyker ett Tv team från Discovery på oss och vill intervjua.. kamerakåta som vi alla tre var sa vi självklart ja.
Så snart kommer människor från all världens hörn börja ringa och fråga vem den vackra tjejen med "full Mowhawk" va.. hehe
ska nu ta en snabb dusch, välja outfit för kvällen, slänga i mig en macka, och sedan dra ut i Parisnatten och dricka coctails a´la sex and the city!
har jag nämnt att jag älskar mitt liv

2 comments:

Anonymous said...

Är det så att alla killar som jobbar på flygplan är bögar? Verkar så... Undrar varför.

Ullton said...

90% ialla fall. en kompis till mig dejtade dock en stewart på Air France och han var inte bög.. så jag vet inte, kanske borde man doktorera i ämnet?