Tuesday, October 03, 2006

maddepladder

Detta är en blogg som alla borde följa, det handlar om en ung intelligent tjej som gått igenom mycket pga av sjukdom. Genom att läsa denna blogg känns det som tjejens styrka smittar av sig, man inser efter ett tag att man klarar mer än man tror.
Madde är också en kompiskompis, vilket gör att man bryr sig lite extra. Men kära vänner läs, och begrunda för hon skriver jävligt bra också.
Finns länk vid sidan.. eftersom jag inte har en aning om hur man länkar i texten.

1 comment:

Madde (maddepladder) said...

Men shit alltså! Jag har vart inne här på din blogg och väntat och väntat på att du ska uppdatera den sedan i söndags och ingenting har hänt! Så fick jag för mig nu att trycka på "Uppdateraknappen" i verktygsfältet och vad händer? *Tjupp* säger det och 33 (nästan!) nya inlägg framträder! Jag säger då det, ibland är man (jag) för korkad...

Tack för dom fina orden! =)