Friday, October 27, 2006

GRATTIS NILLA!!

Hurra idag fyller Nilla år, detta kommer jag ihåg enbart för att hon skrivit det på bloggen.. jja jaa jag vet att jag är en dålig människa, men jag kommer liksom inte ihåg födelsedagar.. Jag glömmer till och med hur gammal jag är ibland, förra året påpekade mina födelsedags gäster att jag inte alls kunde fylla de antal år jag utgav mig för att fylla.. hehe jag trodde att jag blev ett år äldre nämligen..ehh det där med ålder har aldrig intresserat mig, bara en siffra på ett papper liksom..
Men grattis Nilla! en välhängd mörk man kommer på posten!

3 comments:

Anonymous said...

Om man påminner dig dagen innan man fyller år, skickar du samma present som till Nilla då? Pretty please...;)

nilla said...

ååååååååååååååååååååååh tack! men jag fick ju faktiskt ett fint kort ju! (kanske var ngn fin person som medverkade till det iof.. hihi)
Fast fan jag tror den franska posten slarvat bort min mörke man.. men jag väntar väl vid brevlådan ett tag till...;)

Ullton said...

haha man kan ju aldrig lita på den franska posten..