Sunday, October 22, 2006

bra avslut på en söndag

Träffade Robert på en liten gaybar i Marais, drack en smarrig Margarita och pratade pojkar. Plötsligt kommer en MAN in.. olaalaa. Robert såg min blick och sade..
- that guy is working in the club we are going to..
Min drink sveptes ganska hastigt och vi gick.

Vilken bar.. gaybar förstååss, men alla som jobbade där var hetro, och svassade runt i bar överkropp.
och vilka kroppar, anabola förstås.. men men..
Men det bästa var ändå duschen, där duschade barpersonalen, jag antar att det var svettigt att jobba i baren, och att facket antagligen fixat denna dusch.. ehehh
mondieu!
Jag stod i en bar med bara massa vackra män som bara ville prata och ge mig komplimanger, ingen köttmarknad what so ever. Allt detta medans jag sippar ¨på en fabulös GT, och ser på när en gåva från gud tvålar in sig.. Värre kvällar har jag haft.
ska somna nu..
ooo så levde hon lycklig i allllla sina dagar.

No comments: