Tuesday, October 24, 2006

my stalker

Faan min stalker har börjat ringa igen, ifs på min svenska mobbe men ändå. Jag får inte riktigt sinnesfrid. I går messade jag tillbaka att jag och min påhittade pojkvän inte gillade att han ringde, och vad gör människan då?
Jo ringer och ber om ursäkt för att han ringde?!! IDIOT
hade jag bott kvar i sverige så skulle jag sitta hos polisen vid detta laget.
Satan jag har träffat denna människa två gånger.. och till och med jag kan säga (fast mitt ego säger emot) att såå underbar är jag inte.
detta stör min sinnesfrid ganska mycket så jag är faktiskt ganska tjurig idag. Kanske ett glas rött, eller ett par nya skor skulle pigga upp lite.. hmm
Har sett ett par småludna (typ sammets) stövlar i leopardmönster.. villhavillhavillha! fanns i svart/vitt också.. o om jag inte går ut något nästa månad har jag råd med båda.. hmm får se..

1 comment:

Anonymous said...

Om inte om funnits. Tror inte du kan lova att inte gå ut nästa månad bara för att kunna köpa något som du inte behöver! Fy vilken tråkig mamma du har. Men jag är rätt så förståndig...