Wednesday, October 04, 2006

maddes utmaning

. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? rendez-vous des étrangers,
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? hehe tänker jag inte säga.
3. Vad var det senaste du såg på tv? musikvideo, tror jag
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:15.05 (15.07)
5.Bortsett från datorn, vad hör du just nu? ljud från portvaktstanten på gården, (tror hon spolar av innergården.)
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? nyss, kom med metron från ett av mina jobb
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen? Maddepladders blogg
8. Vad har du på dig? guld/svart randig skjorta, svart stickad över, svarta byxor, naglar ocj läppar är knallröda.
9. Drömde du något inatt? inget jag vill gå in på här.. hehe eller hur Mr Pitt?!
10. När skrattade du senast? igår skrattade jag hysteriskt! men har nog hunnit med ett par flabb idag också
12. Har du sett något konstigt på sistone? JAg såg mig själv olja in en köksbänk med en ny Dior skjorta, tycker jag är ganska konstigt..
13. Vad tycker du om den här utmaningen?rolig och informativ
14. Vilken var den senaste film du såg? ingen aning, tysk porr kanske?!! hehe skojar
.15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? en banan
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till? Jag är inte så smart som jag ser ut.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? åka tillbaka i tiden och stoppa kolonialtiden, världen skulle nog vara vackrare då
19. George Bush? illa
20.Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Ska bara ha söner och dessa ska heta Kalle, Pelle, Olle och Hjalmar.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Bor i Frankrike/Paris just nu, så ja! vet ej om jag kan överväga att bo i sverige?
23 Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?JAg kommer antagligen till helvetet, men där förväntar jag mig en bloody Mary vid ingången, nejvars jag ska födas på nytt.

No comments: