Sunday, October 01, 2006

söndag, Vilodag?!

Här fått lön av mr Martensson, suttit med världensvackrastevackraste frissa och fikat i flera timmar. Det var ett kärt återseende, och han verkade må bra men hade massor att göra, Philippe och han hade bara haft 1 veckas semester sen i Mars. Vi hade en del att ta igen så vi fikade länge länge. Faan vilken mysig människa denna herre är. När jag dör och återföds vill jag verkligen födas till en snygg homo man och sen ska jag genast flytta till Paris och mysa och jobba med något kreativt, med detta i tanke behöver jag inte vara rädd för döden.. heheh
LIte shopping blev det visst också.. ett par knälånga karolinerinspirerade svarta stövlar slank med.. I´m a non recovering shopoholic..
Ska tvaga mig lite nu för att sedan käka middag på någon mysig resto med opera Ernesto.. hm det bästa med bögar är ju att man har samma intresse.. man kan alltid prata känslor, skor, och svällande muskler.. faan såå nice!
Kärlek

2 comments:

Vi på Kantarellen said...

Och jag är inte avundsjuk alls... eller? :-D

nilla said...

usch så otrevligt. jag beklagar. o instämmer m föregående talare. pöss