Monday, February 18, 2008

Sanningen om mina platta fötter

Ni kanske undrar vad som händer med fötter och tår som varit instängda i trånga pumps för länge?
Ovan ser ni ett skolexempel på vad som kan hända. Det är inte bara tv tittande ungars ögon som blir fyrkantiga, tår kan även börja spreta, lite som fjädrar, lite som instängda gruvarbetare som bara vill ha lite luft och sin frihet tillbaka.

Varje gång jag tar av mig ett par skor låter det peetchjoong, och tårna återgår till sitt onaturliga naturliga läge.
Jag vadderar mina strumpor med svinto, jag breder ut ett lagom tjockt lager svinto, sen broderar jag små små korsstygn över.
Kanske trodde ni att jag var perfekt, kanske trodde ni att jag var så gott som felfri?
FELFELFEL som Brasse skulle ha sagt.
Vad har ni för defekter?

Ps. ser ni hur platta och fina dom är också? mina små tassar..

No comments: