Wednesday, February 20, 2008

kreativiteten flödar när man har tråkigt

HAr haft mycket att göra denna veckan, längtar till helgen.
Ska iväg och jobba natt nu och hoppas på att skriva färdigt min inlämning när de små änglarna har somnat och när jag städat färdigt service lägenheten och de almänna ytorna på jobbet.
Hoppas på att ingen kräks eller mår dåligt i natt..

Men har ni tänkt på vad mycket tankar som snurrar när man är stressad, i går kväll tex, kunde jag inte sova utan låg och funderade på en massa olika saker.
grejer jag funderade över

en ypperlig barnboksidé
början mitten slutet på boken
om man kanske skulle bli busschaffis, har sett att de ger gratisutbildning nu.. men kanske måste man ha vanligt körkort då?
hur jag ska planera plugg och jobb nästa vecka
att jag nog ska tvätta på fredag
vilka grejer från min gamla lägenhet ska magasineras hos päronen och vilka får plats i snickarens förråd.
är jag kissnödig eller inte?
tänker jag för mycket?
sen vaknade jag vid fem snåret och fortsatte fnula på barnboksidén.
och nu sitter jag här med kroppen fylld av redbull och väntar på att livet ska börja.

No comments: