Wednesday, June 21, 2006

vargtimmen

Det känns som jag håller på att göra upp med mitt förflutna.. jag har drömt riktigt konstiga mardrömmar sista veckan, och det var länge sedan..
Inatt drömde jag att min gamla date Mr Basket, ville träffa mig, och han var jätte mysig.. bara det är en mardröm, för han är den enda killen som varit riktigt elak mot mig..
Sen skulle han och jag utreda flera våldtäkter.. (sjukt) vi hjälpte polisen.. det slutade med att han försökte våldta och mörda mig.. uuscch jag har kalla kårar fortfarande...
JAg vill bara ringa och skälla ut honom.. men kan man det?
Alla andra killar som jag dejtat har alltid varit trevliga.. han är undantaget.. jag har analyserat en mängd gånger varför det blev så.. ganska enkelt egentligen.. vi mådde båda dåligt just då..
men
den
kränkta
känslan
är svår
att
skaka
av...
Mr Basket I Fucking still hate you!
Ska maila in en massa plugg nu, sen jobba, sen städa.. vojvoj...

1 comment:

nilla said...

men käraste ullton, hata icke denne långe, menlingslöse man.. alla guds varelser har ett syfte(som tomelilla skulle sagt),t.o.m. fästingar o mr basketar!
utan äckliga kryp skulle man inte uppskatta de fina exemplaren lika mkt... ;)(hehe)