Tuesday, June 20, 2006

missade fotbollen..

Jag och en kompis hjälpte hans fader på gården idag, pappan är riktigt cool, hans senaste idé har inneburit att han idag fick hem 70 omhändertagna misshandlade får! JAg och vännen hjälpte honom lite med detta, samt att ta in kossorna och förbereda dessa för mjölkning.. Club livet i PAris känns avlägset, men det är en speciell känsla att ha koskit mellan tårna, och cyckla hem i sommarnatten med en folköl i magen... härligt när man kan leva i många världar.. när jag tänker efter samlar jag nog på kontraster.. svart eller vitt kram eller puss kärlek eller hat, koskit eller favela chic..
Sov gott och dröm sommardrömmar!

3 comments:

Chris said...

jag ska gört. plocka sju sorters bloms och sova på. jag ska ta mig fan gört.

vad växer i paris? mest gräs?

Ullton said...

mest gräs och kongoleser

nilla said...

"mest gräs o kongoleser" hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahhaha

om ngn kan intyga att det är sant är det du!