Thursday, June 15, 2006

Sitter och funderar på hur det kommer att bli med denna blogg? Hur ärlig ska jag vara... Mamma kommer ju att läsa detta, för att inte tala om morfar..
Om jag blir förbannad, kan jag hänga ut objektet för ilskan här då? Många tankar blir det, men jag kommer nog att vara ärlig, och blir jag arg ska jag nog inte skriva några namn och adresser.. eller kanske adresser. vad vet jag?
Känns lite som om man fått ett nytt ansvar som man inte riktigt vet hur man ska tackla, bloggen känns så skör och nyförlöst.

En sak är jag dock ganska säker på, den kommer att bli rolig, jag vet detta för att jag är rolig, och nu menar jag inte lite skojfrisk sådär.
Det är egentligen inte själva jag - Ullton som är rolig, men jag träffar alltid så mycket konstiga människor och hamnar alltid i de mest bisarra situationer.. Men jag kanske inte ska lova för mycket nu.
Puss på er alla som inte börjat läsa ännu.

No comments: