Friday, June 16, 2006

alla har en enhörning

Vad är en enhörnig?!
Det är någon du verkligen älskar som du aldrig kan få..
Einor Jansson är min enhörning.. Vi träffades förra nyårsafton.. vaknade med mycket ångest.. men han är perfekt! han har allt som jag vill ha.. han är snygg.. musklig ( fastän han är i smalaste laget nu) Och han är hel sjuk i huvet!
Just nub är han ihop med en annan tjej, som antagligen är perfekt för honom nu... vi passade inte just då.. man för mig har han allt som en kille behöver ha.. men men.. Jag brukar ju alltid få som jag vill.. MEN ICKE! denna gång gick det inte! Vi är iochförsig bra kompisar... menmen. hur somhelst.. så har ju han satt ribban för alla andra...
hahah killar ni måste vara snygga och ganska sjuka i huvét för att komma åt mig. Einor är min enhörning!
KRam på er alla.... en ganska salongsberusad bloggare..

2 comments:

Anonymous said...

Hörrödu! Jag om någon vet vem den här så kallade "Einor" är och det ska jag säga dig, han är faan i mig ingen enhörning! Han är en korsning av en skadeskjuten lemur och ett lexikon på sin topp. Jo ibland har han horn i fäjset men de brukar inte sitta i pannan.
Det enda jag kan komma på som avslutningsord är att har man inte hört den där speciella, kittlande och smått söt-sura melodislingan ljuda från gitarrens inre så har man inte sett lemur-lexikonets sanna natur. Glöm aldrig det.
Annars får du ha det så bra i Päriss! Lev väl! (men det gör du väl förmodligen inte iaf. he he)

Ullton said...

tja andreas
även skadeskjutna lemurer kan vara enhörningar.. eller kanske just därför. men detta spelar ju ingen roll nu, mer än att einors ganska sjuka natur nog alltid kommer att intressera mig