Sunday, June 18, 2006

Jag stal en Lexus igår..

En av mina bästa vänner har en Lexus.. en silvrig snabb historia..
Eftersom jag hellre är full och åker taxi.. så har jag inget körkort. Därför kör min snälla vän ibland på mig.. som igår tillexempel.
Jag var skittrött när han kom och ville bara ham och sova, men han ville prata.. och prata .. och prata.. Efter ett par minuter gav jag honom (stackaren) ett ultimatum - KOM nu elller så kör jag hem utan dig.. sen drog jag.. hahah han trodde ju inte på mig.. och just då verkade som en bra ide att ta en tur utan körkort med hans coola bil.. hahah JAg körde ifs inte särskillt långt.. men tilltäckligt för att hans bambiögon skulle bli lite svarta...
Vad är det med er killar?? har ni inte bilarna försäkrade?

2 comments:

nilla said...

ja why körkort darling? samantha åker alltid taxi!

Ullton said...

heheh I know..