Friday, June 16, 2006

sjung om..

Studentens lyckliga dagar..
Idag tar min yngsta bror studenten.. ett år försent.. nu tror ni kanske genast att stackars lilla barn.. är han lite efter.. Men det kunde inte vara mer fel.. han tillbringade nämligen ett high school år på Manhattan.. (nu tycker ingen synd om honom)
I USA hade han det riktigt tufft, han är så snygg så rektorn fick tala med alla flickor på skolan och be dessa låta bli honom på rasterna.. för tjejernas kläng gjorde att han ständigt var sen..
Han kom hem och PÖSTE av självförtroende, hans självförtoende skulle ha räckt till en mindre armé..
han har högsta betyg, och enligt sin syster och mina kompisar som han hånglat!? med, är han riktigt snygg. Lägg sedan till en social förmåga som inte är av denna värld.. han är nästan roligare än vad jag är!
Lillebror är stor nu.. Snyft han tar studenten.. och vad ska han få av mig?..... en weekend i Paris förstås!
guuud nu börjar jag nästan lipa på riktigt..

No comments: