Thursday, June 29, 2006

Stureplan..

Är det någon som varit inne på stureplan.se???!!! gå dit!!! och njut av alla dårar!
Herre min guuud hela sidan är representerad av puckon.. När jag ser en sida som denna får jag genast akut existentiell ångest..
Frågor som -vad är viktigt för mig i här i livet poppar genast upp... och jag kan säga att i svaret på dessa frågor innehåller inte ord som pengar pengar.. Vidrigt!
Man blir rädd.. ska detta vara sveriges härliga "grädda" som folk faktiskt vill tillhöra..
Och nej.. jag är inte avundssjuk.. Jag har festat med Paris grädda.. och där är det liksom OLD money..
SNÄLLA flickor och pojkar! Det är inte så coolt att vara representerad på denna sida.. bara banalt ytligt pinsamt.. mm..
Bläää mänskligheten är pinsam i bland.. och jag med.. men idag verkade som en bra dag att moralisera lite.. kanske händer det igen.
Och bara så ni vet.. barnen svälter fortfarande i Afrika..

1 comment:

Anonymous said...

Spennende!