Sunday, June 25, 2006

ett mail

salut chérie!
comment ca va?oh bien, ca va? ici, tout va bien mais je suis un peu fatigué aprés une bonne soirée chez des amis de martin et la maintenant aprés une rendre visite chez MacDo.....yum.... alors,j´ai lis ton blogg, et franchement, ca fait longtemps qu´on a fait paris ensemble... well well,över till modersmålet... =) hoppas allt är någonlunda bra trots skithål till basketspelare, släktmiddagar och diverse fyllor! =) känns som en annan tid ett annat liv vi umgicks i paris,men det blir väl så. rien a faire trist att anna ska flytta,d var kul att ha nån här man kan relatera till paris över huvud taget,för annars är det enda som känns det minsta som paris det faktum att jag slavar på ett annat h&m...haha hoppas din höst blir underbar o fylld med fyllor,mörka vackra män,familjen carlsson och lite plugg!haha på tiden du åker ner dit igen,o kan tänka mig att mia inte är långt ifrån samma tanke. ha det gött, ciao!

2 comments:

nilla said...

ååh.. nu fick jag parislängtan! hälsa från mig förretsen!

Lina said...

Hej! Jag kom ihåg att gå in på´din blogg ;)Hoppas att allt är bra och att du inte var för bakis igår :D
/Syssling Lina