Thursday, June 15, 2006

ho´ far me osanning

Tja
För er som undrar, så har jag inte flyttat tillbaka till Paris ännu.. Just nu sitter jag på landet och pluggar och har världens bästa sommar jobb!
Jag och en drogad katt tar flyget i slutet av augusti, tills dess är det nedräkning..
Men i tanken är jag redan där, jag känner redan äckel lukten på metron, och jag har redan hundbajs under mina nya skor.. ja alla dessa känslor och intryck känns väldigt närvarande.. det enda som är kvar är att jag rent fysiskt måste transportera mig dit.. tills dess kommer jag att vandra helt världsfrånvänd här i la Suedé i mina gummistövlar..

3 comments:

SixesAndSevens said...

Fan va najs att dra till Paris! Vad ska du hitta på där? Din blogg verkar redan lovande, läste om borreliabröstet... hu så hemskt! Ser också att du gillar slayer och marduk... Gött! Rock on! ;)

Vi på Kantarellen said...

Inte bara lukten i Metron.... ficktjuvarna också. Jag VET! :-(

Ullton said...

Paris är aldrig fel! efter två år där så längtar man bara dit! Och mamselamsen.. jag saknar tillochmed ficktjuvarna.. haha fast de har aldrig lyckats med mig ännu..