Tuesday, November 14, 2006

vilse i kanelbullen.

Livet går sin gilla gång, julen börjar komma och snart är jag ett år äldre.
Jag börjar få åldersångest, eller inte ångest men när jag var ca 17 så trodde jag att jag skulle vara någon annanstans vid min ålder. Men vem lyssnar på en 17 åring? haha.

börjar bli pluggsugen, men jag vet inte vad, och kanske vet man aldrig?? kanske kommer man till en punkt i livet, då man bara måste kasta sig in och sedan bestämma sig för att man vill detta? För varje gång man vill något, så bestämmer man ju sig för att man vill just detta, då måste man ju kunna bestämma att man vill något som man egentligen kanske inte vill? eller?
vad vet jag, men en plan börjar så smått ta form i mitt hittills så planlösa liv.

Skulle tycka att det var ganska skönt om någon annan bestämmde åt mig, lite töntigt kanske, men praktiskt.
Jag ville ju bli något, nu har jag kommit till insikt att jag faktiskt redan är något, fast detta något just nu är svårt att definiera.

leva med sig själv kan vara svårt ibland, vill krama min hund. Lite kluven känner mig, inte deppig eller så bara lite allvarlig, vilket antagligen inte är en dag för tidigt.
sov gott alla vackra

2 comments:

Anonymous said...

Du ska bli syoguide på alléskolan, du ska efterträda rugge! Så nu var det bestämt

Ullton said...

haha tack åå du allsmäktige broder!