Monday, November 27, 2006

projekt

HAr inte skrivit så mycket på senaste, eller ja ghar inte skrivit så mycket här. JAg håller nämligen på med ett litet projekt som kan sluta med en bok. Det blir jäkligt kul om jag får säga det själv.. bara jag kan hitta diciplinen. Boken ska bli kul och djup och väldigt mycket jag.
Alla som jag tycker och och alla som jag inte tycker om kommer att känna igen sig.. hehehe vilken makt! Alla snubbar.. hehe ni vet vilka ni är och jag hoppas inte att ni läser här.. men som sagt, jag ska skicka en kopia till alla som berörs om det blir av..
Är jäkligt kul faktiskt, och inte en enda mening i boken ska vara politiskt korrekt, den är vulgo, rak, kul.. ja precis som jag!
Kram

5 comments:

Anonymous said...

Tjenis...
Den boken ser jag fram emot! Kan bli intressant läsning haha

Ullton said...

Klart att det blir intressant! vad annars?

Anonymous said...

Ja men fy fan vad kul! Jag vill också skriva en bok men vet inte hur man gör. Hur börjar man ? Hur slutar man ? Jag vill!

Ullton said...

Jag hjar haft en ide ett tag, en lysande ide om jag får säga det själv. Sen en kväll började jag att skriva. Jag har inte kunnat sluta sen dess. JAg hr ingen aning om hur jag ska lägga upp allt, men det praktiska får vänta. Nu i början handlar det nog om att lära känna karaktärerna och lista ut vilka dom är. Jag känner mig som gud just nu.. hehe

Anonymous said...

Åhhhhhh!!!! *Avundsjuk* Jag vill men jag har ingen som helst förmåga att hitta på en story som kan tänkas intressera nån. Inte ens mig själv...