Saturday, November 11, 2006

avudsjuka systrar


Msnade med min lillebror igår, han har varit i NY precis. Skrev lite käckt - vet du vem jag träffade i NY?
neeej skrev jag
Samanthas pojkvän...
Mitt hjärta börjar slå lite snabbare
Min underbara lillebror har partat med denne vackre man! Ni vet Samantha i sex and the city, och mannen i fråga är den unga killen som hon är tillsammans med i sista säsongen.
Lillebror fixade ett mobilkort till lilla mig.
Killen tog kort på min lillebror
Jag undrar varför vi är så besatta av kändisar?
Men jag tycker att det är lite härligt..
En gång förföljde jag Jean Reno i två kvarter..
Jag blev så stum när jag mötte honom på gatan att jag var tvungen att följa efter. hmm sjukt

PS måhända att bilden är lite suddig, och att min bror skulle fått en plats i himlen om bilden vad nude.. men men man kan inte få allt.
Plötsligt känns Paris lite passé, kanske skulle men testa lyckan i americkat

9 comments:

Madde (maddepladder) said...

Wow, coolt!!! Undrar vad man själv skulle göra om man träffade på "Jarod"... Alltså missförstå mig rätt, jag älskar min sambo och jag är defenitivt honom trogen! Men alltså... Ja vad ska man säga, vackrare man får man leta efter, blir helt pirrig bara av att din bror träffat honom! Det betyder ju att man som Svensson KAN träffa honom! Ohh la la

Ullton said...

jag vet! han kallade min bror Mr Swede.. Ohh Jarod! att jag ska drömma om honom i natt!

Anonymous said...

Ullton ullton... vart ska du bli av? Inte Amerikat oxå väl? hehe. skämt åsido. Följ hjärtat! Inte helt fel att dejta samanthas EX (får vi väl hoppas då). Jag antar att du faller honom i smaken med tanke på din presentation..hihi. mmmmmmmmmmmmmmmm. Det gäller att hålla dig vän med brodern din! Kram på dig från fis!

Anonymous said...

Han hette faktiskt Jared. Med E!

Ullton said...

I know sweet, men tryckfelsnisse var framme

Madde (maddepladder) said...

Hos mig va inte tryckfelsnisse framme, jag trodde han hette Jarod! Ärligt talat så får han heta vad fan som helst både i verkligheten och på tv, jag dreglar lika mycket oavsett ;-)

Madde (maddepladder) said...

Vi hade visst fel allihopa:

http://www.hbo.com/city/cast/character/smith_jerrod.shtml

Ullton said...

Bra att du gick till botten med problemet! nu vet vi alla. Ska kolla med brorsan vad kan kallades ute i verkligheten.. Blir ett trevligt projekt.

Madde (maddepladder) said...

Kollade du länken jag skrev ovan? Där står det iaf att han heter Jason Lewis men vad han KALLAS kan man ju såklart inte veta... :-)

Spännande iaf, prata med din bror du så kanske vi får njuta av mer "inside information" hehe ;-)