Thursday, November 09, 2006

vardag hela veckan

Vardag vardag vardag. Har inte varit mycket att blogga om, musan har druckit för mycket vin eller något, för hos mig är hon banne mig inte!
Har jag förresten någonsin berättat om min musa? Hon kommer ialla fall när man mins anar det, och oftast inte när jag är framför datorn.
När hon kommer kommer hon med besked! jag skulle ha kunnat vara författare till 20 romaner, men musan är som jag.. otålig, så nappar jag inte direkt så drar hon.
Kanske stannar hon längre när jag lär mig tålmod?
Ska ta en liten drink med kompisar i kväll, ska bjuda in musan, vi får se om hon kommer..
'Adjöken

2 comments:

Chris said...

oh jees. jag vill också ha en. hur hittade du din, och viktigast av allt, har hon stora sjalar med mynt i?

Ullton said...

hon bär svarta kläder, och har uteslutande stilettklackar till. hon har inte sjalar med mynt i, men hon har sedlar i bh:n.