Thursday, March 15, 2007

Robbie och jag

För en tid sedan drömde jag att jag och Robbie Williams var tillsammans. Hela drömmen var trevlig och Robbie välkomnades med öppna armar av min familj. Lillebror var särskilt impnerad.
Vi skulle in till lilla Linköping och handla lite saker, som man kan förstå blev det lite uppståndelse när vi kom in till den lilla staden.
När massan kom emot oss blev min Robbie orolig, och skämdes, han sa typ
- I´m sorry darling, can´t help it.
Men människorna brydde sig inte om Robbie, dom såg honom inte ens, det var mig dom ville åt.
Varför vet jag inte, men detta kanske säger något om mitt ego som jag inte riktigt kan försvara...
haha
Jag vaknade innan jag insåg vilken sorts stjärna jag var, ska råda bot på detta och uppsöka närmsta Syokonsulent snarast möjligt.

3 comments:

Madde (maddepladder) said...

Såna drömmar har jag också haft om Robbie!

Eller kallas det fantasier när man egentligen är vaken och själv styr handlingen...? ;-)

Anonymous said...

Jag måste säga att Robbie är killen som skulle duga åt min syster, hon ska ha det bästa!
*engelsk dialekt
*rik
*ska kunna bistå med massor(!) av skor
*ge per en massa pengar
*ge min syster ngn som kan "make love"1

Not1. "If you can't dance, you can't make love"

Ullton said...

Madde- helt rätt dröm. eller man vet ju inte om det var när en dröm, kanske har det hänt.
Perka- du värmer din systers hjärta, och du har verkligen sett mina behov. Puss, älskar dig