Sunday, March 11, 2007

6

6 konstiga saker om mig

1. Jag gillar att rensa avlopp på fyllan. Detta kanske inte är så konstigt egentligen, för när man är lite onykter så är det ju inte lika äckligt. Det konstiga är snarare att jag det har hänt att jag rensat mina vänners avlopp när jag har varit på fest. Detta är för mig ett väldigt märkligt beteende.

2. Jag samlar på skor, jag tanker inte skriva hur många par skor jag har, men jag kan saga att det är för många för att jag någonsin kommer kunna slita ut dom. Jag vet inte vad det är eller hur det har kommit sig. Men konstigt är det.

3. Jag är något av en ekonomisk vettvilling, jag har en oförmåga när det kommer till att spara pengar. Men jag tror det går hand I hand med mitt ordningssinne, det saknas liksom. Fasta avgifter är för mig ofta helt oväntade.

4. Jag hamnar ofta I väldigt konstiga situationer, jag vet inte hur, men det bara blir så. Om några av dessa situationer kan ni läsa på bloggen. Det känns som om jag är en magnet för underliga människor. (hur kan det komma sig när jag är så normal?)

5. Jag har kan verka ostrukturerad ibland, men jag har alltid någon sorts plan, även om denna plan ibland till och med är hemlig för mig.

6. En grej till, jag har jag har en skostorlek mellan 39-41 beroende på hur snygga, billiga och ovanliga skor jag hittar.

11 comments:

Madde (maddepladder) said...

Hehe, mkt roliga udda grejer! =)

SixesAndSevens said...

Mitt badkarsavlopp är helt förstoppat. Har du tid nån dag framöver..?

Ny bloggfärg! Snyggt!

SixesAndSevens said...

Ska väl tillägga att jag givetvis bjuder på valfri alkoholhaltig dryck.

Madde (maddepladder) said...

Nu har du fått en ny banner.

Nytt utseende, ny banner! Och jag blev himla glad att du hade bytt utseende på bloggen så jag fick göra en ny bildlänk, har fastnat jättemycket för att hålla på med sånt, tycker det är skitkul!

=)

Ullton said...

Madde. Vad duktig du är, jag vet inte ens hur man länkar..
6nd7
Jag lovar att komma med sugklockan så fort jag får tid.. Öl får det bli.

Madde (maddepladder) said...

Menar du om du ska länka i ett vanligt inlägg? Om det är så du menar så gör du så att du markerar de orden du vill ska bli till en länk, sedan klickar du på den "knappen" i verktygsfältet (där man även väljer t.ex. om man vill ha fet stil, kursiv stil, lägger till bild i inlägget) som ser ut som ett par brillor. Den kanppen ska föreställa en kedjelänk. I alla fall så klickar du där och då kommer det upp en ruta där du fyller i webadressen du vill länka till, sen är det klart!

*SaKi* said...

Hihihihih...Det sista om skorna stämmer SÅÅÅÅÅ väl in på mig också. Jag har nämnligen också en skostorlek mellan 39-41...beroende på pris o snygghet :D

Anonymous said...

Dessa nätter fyllda av avloppsrensning och drömmar om att fånga en ren...! C'est la vie!

Ullton said...

Madde- Kanske lär jag mig länka en vacker dag.. vem vet.
Mia- en dag ska vi fånga en ren ihop!
Möhippa?!!

Anonymous said...

1 Jag rekomenderar inte ull... som rörmokare det blir dyrt on rensar rören genom att bryta av dem, sen får någon annan limma ihop dem.
2 Skor känner vi till svårt att ta sig fram i hallen för alla drivor av skor.
D

Anonymous said...

glömde
3 ordnings sinnet finns möjligheter till förbättringar
D igen