Thursday, March 29, 2007

Feminism

Många tjejer vill inte bli bjudna på saker, detta får mig att fundera. Jag är en av de största gratisätarna som existerar. Jag ÄLSKAR att bli bjuden på saker.
Vissa tjejer tycker att det är att motarbeta jämställdheten genom att bli bjuden, men detta är ju helt ologiskt. Visst ska tjejer tjäna pengar så dom också kan bjuda, fast även när vi gör det tycker jag ändå att killarna ska fortsätta att betala även för oss kvinnor.
Varför kanske ni undrar då?
Jo för att killarna har så himla mycket att betala igen!
För när ni tänker på hur länge de har tjänat bättre än oss så inser ni kanske hur mycket pengar det handlar om. Svindlande summor!
Så tjejer, lämna kortet hemma och låt dom betala av skulden.
Den som står i skuld är aldrig fri
Släpp
killarna
fria

5 comments:

Anonymous said...

Du har så rätt så. Ryan håller fullständidigt med!!!!

Madde (maddepladder) said...

Hahaha, smart tänkt! :)

Ullton said...

haha Alex I knew that you would be on my side on this one. han betalar väl din biljett hit?
madde- visst är det helt logiskt?!

Anonymous said...

Var får du allt ifrån, pappa hoppas att hans skuld är betald!
Om inte, kommer han inte att kunna somna inatt...

Ullton said...

Pappa, du vet att jag har ärvt ditt ekonomiska sinne! Du kommer att få tillbaka tusenfallt!
Sov gott darlings