Sunday, March 04, 2007

hm

bloggeribloggra är inte så bra just nu.

4 comments:

Unknown said...

fan vad du är vacker - å gud vad jag saknar dig! Sväjgers kom hem!
Morgonen efter helkväll i björs där familjerna Wijk Risberg och Delden samlades för intagande av ett tiotal flaskor rött och mat i mängder för att fira den nyligen fyllda 25-åringen. Högljutt såklart och massor av skratt - dock tomt utan dig min sköna

Anonymous said...

Ullis min vän, du och Paris fattas mig nu... miss you!!!

Nedled said...

Hej kära syster... kära bror här.

hade nu något problem med din söta lilla mac, kan du beskriva symptomen via mail så skall dr Phil/mac fixa det åt dig....

många kramar från mig till dig...

Jonas said...

Det här inlägget går att tolka på så många olika sätt. Detjag jag nu tänker anta (för att jag är vuxen o gör som jag vill) är att du är kanonfull eller så och inte vill riskera att skriva dumheter. Men jag vet inte, det är säkert bara nåt tråkigt tekniskt strul, som alltid när man vill ha roligt :/

För övrigt har jag märkt att jag skriver osammanhängande, luddigt och med skum meningsbyggnad. Det är för att jag inte skrivit vettiga saker på flera år utan hållt mig till träliga msn-konversationer och konstiga jobbmail om gräsklippare.