Friday, January 08, 2010

torka bort

Jag vet inte om det är vinterkylan eller mitt "delikata" tillstånd som gör det, men jag håller på att torka bort. Mina fötter är så torra och sprukna att jag varje morgon känner ett rus av lycka över att dom sitter kvar.
Likaså är det med mina bröstvårtor, känns mycket märkligt. Jag inbillar mig att jag lider av något mycket ovanligt och att jag innan dessa 9 månader är över har tappat både fötter och tuttar.
Snickaren har lovat att tycka om mig ändå, vilket känns betryggande, men ändå..
Antagligen kommer Kanal 5 vilja göra en snyftig dokumentär om den stackars Hägerstens mamman som tappade allt hon hade kärt under graviditeten.
Måste Googla detta nu.

2 comments:

Anonymous said...

Varför inte ta ett bad i olivolja?

Ullton said...

Jag har ju tyvärr inget badkar, men fötterna stoppade jag i skurhinken som var fylld med olja och det gav ett tämligen klent resultat..