Thursday, January 07, 2010

Lavemang i näsan

Här om natten vaknade jag kl 02:15 och insåg att jag inte kunde ligga ner, eftersom det fanns en överhängande risk att jag skulle kvävas i mitt eget snor.
Jag gick upp och blandade saltvatten som jag sedan sköt in i snoken men en jättespruta för att lösa upp och skölja ur. Känslan var överväldignade och det kändes som om jag simmat upp från 20 meters djup och ivrigt tog mina första andetag.
Efter mitt näslavemang satte jag mig i soffan och kände en känsla av pånyttfödelse, och tänk det är inte så farligt att vara vaken på natten om man har kabel-TV, nu fanns det tyvärr ingen spännande porr att titta på men jag insåg att det fanns många avsnitt av både the Doctors och Ellen´s show jag missat.

3 comments:

Bätty said...

Jag har en gång gjort en nässpolning med koksalt. Jag hade varit totalt igentäppt i flera dagar och inga nässprejs i världen kunde hjälpa mig. När jag snöt mig fick jag bara ut bloooood. Nässpolning är sk-t obehagligt, men det gjorde susen. Vill du låna min spruta ;))

Ullton said...

Jag har köpt en egen spruta, och jag älskar den. Hur kan du tycka att nässpolning är obehagligt?! Det är ju fantastiskt!

Anonymous said...

Sinova sätter fart,naturläkemedel från apoteket.Hälsn. J